יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

מין אוראלי עם הונגריות

סרטי סקס מציצות עם פולניות עליווזה הרגיז שאני זקוק העבד אבל שותף מלא לכל דבר מיני לבסוף הוא התחיל את התהליך מסתכל על אכסדרה להמתין זמן רב לא היה צריך במעמקי האפל של אכסדרה תיארעםעומד עירום באלימותסשה בתנוחות שונות לאלץ אותו ליילל לגנוח להיאנח לא לשכוח מעת לעת כדי להציץ אל תוך החשכה של המרפסת כדי לוודא השכן ממשיך לצפות בנו עבדו מספיק זמן נרדמתיהתעוררתי מתוך תחושה של רעד קצבימתוק שקט סשה באלימות לאונן ריחמתי על הבחור קטעתי אותו הליךאתה רוצה סרטי סקס אוראלי עם קווקזיות ממני?הוא לא האמין מה ששמעתי הפתעה בקעו לי ואז כאשר דעתו הגיע ההצעה שלי נעץ סשה על השפתיים שלי לוחץחם שלי כן יורי באמת באמת הכרויות עם רוסיות לא להחליף את סשה כל כך הרבה מסיבות אנושיות אבל בגלל כדי להראות כי השכן המציצן הוא כמו הזכר היא נגדיכבר איבד כל תקווה כי אני נותן את עצמי אליו פשוט הכרויות פייסבוק השתגעה הוא לי לעזאזל הוא השמיע את המונולוגים כולו מן ההתלהבות המילים המכרז ביותר ועדיןאותו בשאגה פראית רועדת שלו כמו חום אבל הוא בסופו של הכרויות רומנטיות דבר כמו המשכתי במקלחת בכינויים המחמיא ביותר החלפת אנחנו שוב הלך אכסדרה הדלקתי סיגריה סשה לימונים לי עם ליטופים ונשיקות השתמשה בהם זוגטה אחרים התרגלתי בחושך בוהה בעוצמה אל תוך החשכה של הלילה במרפסת הסמוכה כן ישבו גבר תנועה שריגל עלינו מצוין משמעות הדבר היא כי נוכל בקרוב לקחת מבט מקרוב כל לילה סשה עינתה אותי תפיסת בתחת שלי הוא פשוט השתגע אני כבר לא היה מאושר כי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה